čtvrtek 28. května 2009

Rok na VOŠP

ááá dáme si trochu bilancování. Jak jsem viděl během svého jednoletého prezenčního studia pedagogy na VOŠP:

Joneš (český jazyk) - vše bral s nadhledem, nenechal se rozhodit ani tím, že jeho výuce nikdo pořádně nevěnoval pozornost. Proč ne.

Fellner (angličtina) - za všech okolností příjemný a vstřícný - připomíná mi hodně filmového Ondru Vetchého, angličtinu umí vysvětlit perfektně. Ale je strašně rozlítaný po jiných pracech a často ruší hodiny. Správně by měl učit 2x týdně, ne nepravidelně jednou.

Adamec (dějiny) - muž bez sebevědomí, nezajímavý, nudný. Jeho přednášky jsou naprosto zbytečné, nejzajímavější na nich byly ukázky z youtube. To mluví za vše. Kdyby dělal výuku na dálku elektronicky, tak se nic nestane.

Vaněk (filosofie) - snažil se dělat přednášky barvitě (podle sebe), ale ve skutečnosti je strašně nudný obkecávač, co má mnoho vzletných slov pro nic. Hrozný opruz a totální nezájem ze stran studentů.

Šrámek (literatura) - co tohle mělo být? Mladý člověk, milující zpětnou vazbu a velmi pokorný. Přitom plný neskutečných ideálů (i zval na demonstrace). Lásku k literatuře se snaží rozvíjet asi tak, jako bych já pustil filmu neznalým lidem 3x po sobě Stalkera a těm co přežijí pak dal titul superznalce. A to ten člověk byl ještě třídním mentorem, proboha!!!

Vymazal (sociologie, masová komunikace!!!) - pan doktor k nám přiletěl strojem času z roku 1960 a každý týden názorně předvád,í jak se v té době akademikum z laboratoří pracovalo.

Kratinová (heuristika, tvorba médií) - vynikající profesionálka, nebojí se pomocí trefné ironie řící pravdu o mnohdy příšerných pracech některých studentů. V jejích hodinách se musí makat a člověk se tam opravdu něco naučí.

Kézr (zpravodajství) - jeho hodiny představují velmi dobrý úvod do zpravodajství. Ale je strašně moc hodný a mírný, má minimální nároky. Po jeho zadání - udělat rozhovor s jiným pedagogem školy, jsem byl hodně nasraný = takové mrhání časem. To on má být mentorem prváků, zná je a chce opravdu pomoci.

Doubrava (žánry) - ač si o něm jako o člověku myslím své, nemohu mu upřít, že jeho zadání prací donutí člověka získat mnoho praktických zkušeností. Jinak *****, který dává na odiv falešnou touhu pomoci a trousí po hospodách "moudra" přikyvujícím naivkám.

Hoger (radio) - slušný, skromný, druhá liga.

Vokolek (umění) - profesionál, kapacita, chytrý člověk, osobnost. Hodně ví a zároveň umí poutavě vyprávět a nikdy neztrapní své studenty.

Verner (zpravodajství) - starý pán, co si myslí, že je hooodně důležitý, ale přitom je těžce za zenitem a nikoho nezajímá. O zpětné vazby nikdy neslyšel.

Miklušáková (český jazyk) - opravdu umí naučit češtinu, lituji, že jsem ji poznal jen krátce.

Fuchsová (rétorika) - má potenciál jako Vokolek, ale své hodiny zaměnuje za propagaci sebe samé. Zve pořád místo výuky na své mimoškolní aktivity. Z její třídy jsem měl pocit jako ze sekty. Kdo bezmezně oddaně neposlouchá její moudra, ten je její nepřítel.

Kubáček (politologie) - mladý, zkušený, úspěšný v práci. Svou zkušenost a sociální inteligenci plně vkládá do maximální přístupnosti takové nudy, jakou je politologie. Chápu, že jej některé mladé exspolužačky milují :)

Uherka (všechno co hoří) - ředitel, mnoho slov = málo informací. Jinak v pořádku, skromný a má rád zpětnou vazbu, nelže, nezatajuje. Lepšího ředitele asi VOSP mít nemohla.

Sládeček (media, marketing) - člověk na vrcholu tvůrčích sil. Jedna z mála osobností školy. Leč sám nemůže naučit umění marketingu tři ročníky. Příliš zaúkolovaný.

2 komentáře:

San řekl(a)...

Na to, žes byl ve škole naprosto minimálně, to máš všechno docela pořešené, že?

Martin řekl(a)...

ted si nejsem jistý jestli to byla pochvala, nebo dloubnutí, ale jak to říkal Uherka? Ten, co umí i naslouchat a pozoruje ...