ááá dáme si trochu bilancování. Jak jsem viděl během svého jednoletého prezenčního studia pedagogy na VOŠP:
Joneš (český jazyk) - vše bral s nadhledem, nenechal se rozhodit ani tím, že jeho výuce nikdo pořádně nevěnoval pozornost. Proč ne.
Fellner (angličtina) - za všech okolností příjemný a vstřícný - připomíná mi hodně filmového Ondru Vetchého, angličtinu umí vysvětlit perfektně. Ale je strašně rozlítaný po jiných pracech a často ruší hodiny. Správně by měl učit 2x týdně, ne nepravidelně jednou.
Adamec (dějiny) - muž bez sebevědomí, nezajímavý, nudný. Jeho přednášky jsou naprosto zbytečné, nejzajímavější na nich byly ukázky z youtube. To mluví za vše. Kdyby dělal výuku na dálku elektronicky, tak se nic nestane.
Vaněk (filosofie) - snažil se dělat přednášky barvitě (podle sebe), ale ve skutečnosti je strašně nudný obkecávač, co má mnoho vzletných slov pro nic. Hrozný opruz a totální nezájem ze stran studentů.
Šrámek (literatura) - co tohle mělo být? Mladý člověk, milující zpětnou vazbu a velmi pokorný. Přitom plný neskutečných ideálů (i zval na demonstrace). Lásku k literatuře se snaží rozvíjet asi tak, jako bych já pustil filmu neznalým lidem 3x po sobě Stalkera a těm co přežijí pak dal titul superznalce. A to ten člověk byl ještě třídním mentorem, proboha!!!
Vymazal (sociologie, masová komunikace!!!) - pan doktor k nám přiletěl strojem času z roku 1960 a každý týden názorně předvád,í jak se v té době akademikum z laboratoří pracovalo.
Kratinová (heuristika, tvorba médií) - vynikající profesionálka, nebojí se pomocí trefné ironie řící pravdu o mnohdy příšerných pracech některých studentů. V jejích hodinách se musí makat a člověk se tam opravdu něco naučí.
Kézr (zpravodajství) - jeho hodiny představují velmi dobrý úvod do zpravodajství. Ale je strašně moc hodný a mírný, má minimální nároky. Po jeho zadání - udělat rozhovor s jiným pedagogem školy, jsem byl hodně nasraný = takové mrhání časem. To on má být mentorem prváků, zná je a chce opravdu pomoci.
Doubrava (žánry) - ač si o něm jako o člověku myslím své, nemohu mu upřít, že jeho zadání prací donutí člověka získat mnoho praktických zkušeností. Jinak *****, který dává na odiv falešnou touhu pomoci a trousí po hospodách "moudra" přikyvujícím naivkám.
Hoger (radio) - slušný, skromný, druhá liga.
Vokolek (umění) - profesionál, kapacita, chytrý člověk, osobnost. Hodně ví a zároveň umí poutavě vyprávět a nikdy neztrapní své studenty.
Verner (zpravodajství) - starý pán, co si myslí, že je hooodně důležitý, ale přitom je těžce za zenitem a nikoho nezajímá. O zpětné vazby nikdy neslyšel.
Miklušáková (český jazyk) - opravdu umí naučit češtinu, lituji, že jsem ji poznal jen krátce.
Fuchsová (rétorika) - má potenciál jako Vokolek, ale své hodiny zaměnuje za propagaci sebe samé. Zve pořád místo výuky na své mimoškolní aktivity. Z její třídy jsem měl pocit jako ze sekty. Kdo bezmezně oddaně neposlouchá její moudra, ten je její nepřítel.
Kubáček (politologie) - mladý, zkušený, úspěšný v práci. Svou zkušenost a sociální inteligenci plně vkládá do maximální přístupnosti takové nudy, jakou je politologie. Chápu, že jej některé mladé exspolužačky milují :)
Uherka (všechno co hoří) - ředitel, mnoho slov = málo informací. Jinak v pořádku, skromný a má rád zpětnou vazbu, nelže, nezatajuje. Lepšího ředitele asi VOSP mít nemohla.
Sládeček (media, marketing) - člověk na vrcholu tvůrčích sil. Jedna z mála osobností školy. Leč sám nemůže naučit umění marketingu tři ročníky. Příliš zaúkolovaný.
2 komentáře:
Na to, žes byl ve škole naprosto minimálně, to máš všechno docela pořešené, že?
ted si nejsem jistý jestli to byla pochvala, nebo dloubnutí, ale jak to říkal Uherka? Ten, co umí i naslouchat a pozoruje ...
Okomentovat